damlanne civcivimmm 68 canım benim şuan 15.haftadayız oğlum oluyor darısı sana ve bekleyen herkese inşallah🤲🧿👶🏻
Hazalce civcivimmm kaçıncı gün embriyosu sizin ? Rabbim tamamını erdirsin bende 20 haftalık hamileyim 9. Günü 36.7 idi katlanarak gitmesi önemliymiş🤲
civcivimmm damlanne maşşallahh canımmm benim 96 çıktı 🥰 rabbim sağlıkla kucağımıza almayo nasip etsinnn🐣
damlanne civcivimmm amin dikkat et bol bol dua strestten uzak dur pekmez ye kan yapar kabız olmamk içinde kayısı komposta yap iç 🤲🥰
civcivimmm damlanne pekmezz miii bak onu duymamıştımm yiyim barii hergün ananas havuç fındık fıstık ceviz badem muz yumurta falan yemeğe çalışıyorumm
Tupbebekhikayem__ 196 çıkmıştı ikiz geneyim şuan 19 haftalığım.12.haftadan sonra su gibi geçti zaman :)
civcivimmm Tupbebekhikayem__ 12 haftaya kadar gerçektennn nasıl gelicek o 12.hafta bilmiyorumm sonrasında yine endişeli olurum ama bi nebze rahatlarımm 🐣 bu arada sizede maşşallahh sağlıkla alınnn kucağınızaa 🥰
Misssimsek Benim.14 günde 1986 çıkmıştı canım suan 9 haftaligiz çok şükür . Tek kese ve bebek var ikiz degil
civcivimmm Misssimsek evet bazen oluyor öyle arkadaşımında 9.gün değeri 300 küsürdü mesela ama tek bebek tek kese 13 haftalık şuan 🥰
civcivimmm Hazalce ya ne güzel bi örneksinizz maşşallahh sağlıkla kucağınıza alınnn ❤️🐣 benim 5.gün embriyosu dondurulmuş