Şimdi ben tam bugun 7 haftalık hamileyim 🤰
4 haftalık tan beri gidiyorum doktor a.. Bu hafta kalp atışını da duyduk 🥰.. Sağlık ocağında gerekli kan tahlilllerimi de yaptrdm. Herşeyi yolunda dedi doktorum ama ani kararla tayini çıktı gitti başka şehire 🙈 şimdi ben nezman gideceğim kontrole bidaha?? 11 haftada sanrm dimi 2li test için doğrumu🤷♀️