Sancısı çıkıp hiç açılması olmayanlar neler yaptınız ?? Benim çok düzenli sancım çıktı fakat hiç bişey hissetmedim ve açılmam 0. Yatışı reddettim fakat bebeğimin suyu da azdı ama yatsamda ne yapıyolar bilgisi olan yazabilir mi ?
https://imgyukle.com/i/a1739893-a1f9-4153-9a8a-e7b0d09c6ffb.R6NNAj Buda nst sonucum