Papatya_anne Yenianne61 banada ilerde dedı ama doguma kadar bilemezler 15 gün artı yada eksi olabilir demıstı
Yenianne61 Deletedmom133 yarin kontrolum var bakalim ne diyecek bu sefer doktorum bende sezeryan olursam insallah vucudum dayanikli cikar sizin gibi 😊
Deletedmom133 Yenianne61 hiç korkma ben sanıyordum ki dikisim yanacak hareket edemem derdim ama gerçekten Allahın mucizesi demekki aşırı bir acı hissetmedim burdaki herkese Allahım kolaylık versin ❤ hayırlı doğumlar
Yenianne61 Gulfem07 tabi oyle ama kafasinin kilosunun onde olmasi normal dogum icin sakincali seyler o yuzden korktum biraz yoksa kilosunun onde olmasi benide mutlu etmiyor degil 😊
Gulfem07 Yenianne61 valla bende bi cesaret normal yaparım dedim böyle olunca hayırlısı buymuş dedim ne yapalım 💁♀️iyi olsunlar da.
Tazeanne0134 Yenianne61 canım ben normalde p.tesi günü gidecektim ama bugün sancım olunca hastanedeyim ve çatı muayenesi oldum hiç de ağrımadı