Kızlar regl bittikten sonrasında 5. Günü test yaptım ikinci çizgi silik çıktı ama belirgin bi silik çizgiydi ben gittikçe silik çizgi belirgin hale gelir diye düşündüm ama sonraki iki gün daha da silik çıktı hatta yok gibi... Daha belirgin olması gerekmez miydi?