bakirci Mrvekaan suwen normalde çok uygun değil, bir ay öncesine kadar sadece gecelik 80 liraydı. Şuan baya indirime girmiş. Ama bu geceliklere ben bakmıştım bunlar ince. Hastane de ev de sıcak olacak ne de olsa diyorsanız kullanabilirsiniz.
bakirci Sinemm92 suwenin indiriminden pijama takımı aldım, gecelikleri de var. Ama ince oluyorlar biraz. Üzerine biraz daha kalın bi sabahlık aldım, üşürsem onu kullanırım dedim.
Bahar2 Mrvekaan normalde fiyatlqrı yüksek doğumunuz yaza mı olacak yazın olacaksa tam size göre benim evim çok sıcak hastanede çok sıcak olacak ben kalın almadım ilk hamileliğimde aldığım pijama tam kışlıktı ne hastanede ne evde rahat edemedim sıcaktan
Mrvekaan Bahar2 haziran sonu Temmuz başı gibi olacak nasipse zaten yaşadığım şehirde yazları inanılmaz sıcak oluyor klimasız yaşanmıyor evet cinsiyeti belli değil ya onda kararsız kaldım açıkcası bu indirim ne kadar sürer acaba
Sinemm92 Grhn Çok sağol canım https://www.arnetta.com.tr/arnetta-hello-baby-inci-pembe-kadin-lohusa-gecelik-sabahlik-3lu-takim Bunu çok beğendim bende hem kullanışlı gibi geldi
Saraalp eyvahanneoluyorum güle güle kullanın ben de aynısının ekru olanını almıştım, kesinlikle kalitesi çok iyi , ev hastane sıcak olduğu için rahat giyilebileceğimi düşünüyorum
Demet-budak Sinemm92 canim istanbuldaydan eminonune bak derim ben dün aldim 60 tl ye aldim cokta güzel. Havuzluhandan aldim.
Gamzeli_03 Sinemm92 ben Instagram dan aldım pijama ekseni diye bir sayfa çok memnun kaldım hem de Uygun üçlü takım 120 idi