Bende 38 haftadayım sancı çıkmadı bugün nst çekindim ama bebek hiç durmuyor ne gece ne gündüz sığamıyor sanırım 🤷geceleri uyuyamaz oldum üstelik bel kasık bacak yani diz ağrısı çok fazla olmaya başladı ne yapacağız bilmiyorum 😒ilk olunca bilemiyor insan..