Gamzelim066 Kızlar yumurta takibinde bugün yumurtamın 1 i 14 mm olmus pazartesi tekrar gidicem bugün adetimin ilk gününden itibaren 9. Günüm sizce nasıl büyümesi bu durumu yaşayan oldumu fikir alıp verelimmi beraber 😇😇
Dlktpl Gamzelim066 guzrl bence ben bukdr erken hıc buyume gormedım kendımde 2 3 gune tam sevıyede olur
Gamzelim066 TunarinAnnesi sadece 1 yumurtam büyümüş oda 14 mm 🙏🏻 Büyüdüğüne sevindm ama 1 tane olmasına üzüldüm açıkcası 🙈
TunarinAnnesi Gamzelim066 veren Allah 1 tane ile de verir İnşAllah 🤲çok kadına 1 tek kaliteli yumurta transfer ediyolar tüp bebekte oda tutuyor Maşallah 🧿
Gamzelim066 Dlktpl ama sadece 1 yumurta olgunlasmıs senin demi 1 taneydi canım soldakiler hiç gelişmemiş
Dlktpl Gamzelim066 benım bıtane buyurken kucudu seklı bozuldu ıncır yemeye basladım 21.gunde baska yumurta buyumeye basladı 16,5mm ve 10mm ıkı kendılıgınden yumurtam vardı ıkı gun sonra ıgne oldum cnm bıtanr yeter
Liva90 Aysegulum27_ ben femara kullandım 5 günde bir doktorum kanda ve ultrasonda yumurta takibi yaptı polikistik over var bende en son bir yumurta büyümüş 14 mm dedi 3 günde 1 birliktelik olsun dedi sonra ki hafta gittiğimde baktı yumurtan çatlamş dedi bu ay hamile kalabilrsin dedi çok şükür 7+1 günlük 5 yıldır da evliyim darısı sizlere umarm yardımcı olabilmişimdir
Gamzelim066 Aysegulum27_ femara vermişti ilk kullanısımda 14 mm olmus ama ağır pko var bende ilaçla adet oluyorum. Kendimle bol bol havuçla ananas yedim günde 8-9 tane havuc yiyorum canım
Nasippp Gamzelim066 normal yolla mı büyümesini takip ediyorsunuz canım yoksa klomen falan mı kullanıyorsun?
Gamzelim066 Liva90 bende pkoluyum 🙈 inşallah kalırım bu ay bebeğim bana tutunur 💝💝 daha ilk kontrolümdü 14 mm olmus pazartesi gel dedi bakıcak büyüynce iğne vericek çatlatmak için 🙏🏻 Umarım herşey istediğim gibi olur.. sadece 1 yumurtam büyümüş ama ☹️
Liva90 Gamzelim066 ederim ama içini ferah tut lütfen ben 5 yıldır evliyim düşün femara ile hamile kaldm regl dönemlerm düzensizdi sende kalacksn🤲
Dlktpl Ebaki hem normal yedım hemde zeytınyahında cam kavanozfa bır gun beklettım karısık yedım cnm yanı 28.gunde olsa faydasını kesınlıkle gordm