Selam hanımlar. Epiduralli doğum rahatlığıyla ilgili açılan postlardan sonra merak ettim, devlet hastaneleri epidural yapıyor mu? İlk doğumumu özelde sunisiz, epiduralsiz yapmıştım. İkinciye hamileyim 37.haftam şuan. Devlette yapmayı planlıyorum doğumu, epidural alma şansımız var mı devlette? Hastaneden hastaneye değişiyordur belki. Esenler Kadın doğum hastanesi benimki