Kbrtnc21 canım bende tam adet olmam gereken gün test yapmıştım. Çok net bi şekilde negatif çıktı. Ama adetim geciktikçe gecikti 5. Gün artık gittim kan verdim. Pozitif çıktı. Geç döllenmeydi o yüzden idrar testinde çıkmamış. Belki seninde öyle birşey olabilir 🙈