Reyhan_boztoprak Spinalden dolayı belde birazcık ağrı olabilirmiş. Ben genel anestezi ile doğum yaptım. Benim durumum biraz daha sıkıntılıydı ben hastaneye baş ağrısı sebebiyle gittim tansiyonum 15'lere çıkınca yatışımı yaptılar. Yattığım yerde epilepsi nöbeti geçirdim. Epilepsi hastasıda değilim üstelik, doktorlar tansiyondan olduğunu söylediler. Beyin damarlarım falan tıkanmıştı öyle zor bi durumdu. O yüzden 2 gün yoğun bakımda kaldım. Her sezaryen olan kadına 1. Yada 2. Günü mobilize yapılır. Mobilize ne diye soracak olursan hemşireler kollarına girip seni yataktan kaldırıp bir iki adım atman için yardım ediyorlar. Sonra hemen geri yatırıyorlar. Ben mobilize olurken öleceğim sanmıştım çünkü o sezaryen yerim kopacak gibi oluyordu. Hatta bana adım attırmadılar ben kalktığım an başım dönüyor düşeceğim yalvarırım bırakın beni demiştim. 3. Gün servis katına çıktım. Eşim yanımdaydı beni 20 dakikada bir ayağa kaldırıp 2-3 adım attırıp geri yerime yatırıyordu. Bu adımlar her kalktığımda iyice çoğaldı. Ben gece hiç uyumadım hastanede. Ve kalkıp kendim yürüyemediğim için sinirlendim. Serum taktıkları bi çubuk mu diyim o var. Ona tutundum çok zordu ama ayağa kalktım. Bu arada ağrı sızı olmuyor sadece ayağa kalkınca göbeğin aşağıya doğru çekiliyormuş kopacakmış hissi oluyor birazcık acıyor. Serum çubuğuyla gece koridorlarda yürüyordum. Sonra çubuğuda bıraktım koridorda duvarlarda demirler var onlara tutunarak yürümeye başladım ve 4. Gün hiç bir yere tutunmadan yürüyebiliyordum çok şükür. Sadece yerimden kalkarken karnım kasılmak durumunda olduğu için zorlanıyordum. Bide otururken ellerimle mutlaka destek alıyordum yoksa geri doğru düşüyorsun göbeğine baskı yapamadığın için. Sonuç olarak o anlar hiç geçmeyecek sandım ve benim durumum çok çok kötüydü 4. Gün tamamen ayaktaydım her şey geçmişti. İnşallah seninde kolay ağrısız sızısız geçer bacım🙏🏼😊