Merhaba kızlar bende doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim😊 3 gün önce kontrolümüz vardı ve hastaneye gittik eşimle doktor baktı suyunun geldiğini aktığını hissettin mi hiç dedi suyun azalmış dedi bende öyle bişey hissetmedim ama 2 gün önce iç çamaşırımda çok hafiften ıslaklık vardı akıntı da oluyodu acaba akıntıdan mı diye düşündüm sıkıntı yapmadım dedim daha sonra beni doğumhaneye yolladı doktorum ped versinler ordan onu koy suyun sızıp sızmadığına bakıcaz dediler verdiler pedi dolaştım biraz dışarıda sonra çıktık doktorun yanına hiç sızma yok pede dedi ama bu suyun hiç kalmadığını belki de ondan sızmıyorda olabilir seni böyle göndermem acil yatış dedi çantanız yanınızda mı dedi yok dedik eve gidin o zaman çok sürmeden çantayı alın gelin dedi çıktık gidiyoruz ama bendeki korkuyu siz düşünün kızlar bir yandan bebeğime bişey olur mu diye korkuyorum bir yandan böyle pat diye hazırlıksız oldu ona korkuyorum neyse geldik eve aldık çantayı ordan anneminde aldık gidiyoruz yolda doktorum arıyor nerdesiniz geliyo musunuz diye gittik acilen beni aldılar sedyeye ameliyathaneye indirdiler spinal sezeryan olmak istiyorum zaten iğneyi belimden vurdular hiç hisstemedim bu arada iğneyi vurmalarıyla baskıyı hissetmemin arası 2, 3 dakika falandı galiba acıyı diye bağırdığını hatırlıyorum gerisini hayal mayal bebeğimin sesini hatırlıyorum birde suyum hiç kalmamış iyikide gitmişiz iyiki de rabbim yüzümüze baktı bir gün bile duramazmışız yani doktorum öyle dedi 37+1 olarak gözlerini dünyaya açtı oğluşum kızlar sağlığıda yerinde çok şükür darısı bekleyen tüm annelere bir avazda kurtarsın inşallah ❤️