07ekim Kızlar bugün Doktor kontrolüm vardı cinsiyet tahmini yaptı 12+ 2 haftalık hamileyim kız dedi doğru çıkma payı sizce kaç bide sonradan kız dıyıp erkek cıkan oldumu acaba
Berivanz 07ekim ben de 12+2 yim doktorum daha çok küçük belli olmaz dedi ancak 14.15. Haftada belli olur dedi 😐
Mebos 07ekim kızlar genelde daha geç gösterir ben tam 16 haftada öğrendim belli değişir hemen heveslenme derim
EbruIrmakAhmet 07ekim ben varım canım Banada o haftalarda kız dedi sonra 2 hafta sonra farklı bi doktor erkek dedi bilmiyorum artık Çarşamba yine kontrolüm var bakalım nolucak
Minnosanne27 07ekim 12+3 de doktorum %99 kız alışverişe başlaya bilirsin dedi sonra içim rahat etsin diye devlete de gittim oda kız dedi ikinci kızım gelecek hayırlıysa 🤲🙏
nesshe Bende kontrolden geldim ,12+3 üm,%60 kız,ama emin olmak için erken dedi ,değişme ihtimalini bende merak ediyorum
hulya_1919 nesshe 11+6 da banada yüzde 60 kız dedi anlamadım bu kadar erken gösterirmi diye kızım olacağına alışıyorum değişirse bidaha ona alış
nesshe [url=https://hizliresim.com/jqoNLg][img]https://i.hizliresim.com/jqoNLg.jpg[/img][/url] görüntüsü de bu
nesshe 07ekim benziyor mu sizinkine,iyice kafam karıştı ,net olmadan tahmin istemek iyi değil sanırım
nesshe EbruIrmakAhmet cnm sen ultrason fotoğrafını bi daha atsana merak ettim ,12 haftalık olan varsa hatta daha iyi olur
Brfnyldrm Minnosanne27 bende 12 de gittim bana kız dediler özelde bu defa devlete gittim 15 haftalikken yine kız dedi değişmez dedi alışverişe başla bilmiyorum artık başlıyim mi erken mi değişir mi bilmiyorum icimde sanki erkek geçiyor erkekte olmasını isterdim 😪
Melisakokpinar 07ekim valla genel de kız derlese kız çıkıyor istisnalar dışında 😅🤭 erkeklerde kordonu yanlışlıkla görebiliyorlar ama kızlar da bacak arasında birşey göremeyince daha garanti oluyor 🤷♀️ sağlıklı olsun inşallah 💜
nesshe 07ekim valla bana kalırsa erkek gibi seninki ,ama sanırım normal süreci 16. Haftayı falan beklemekte fayda var ,ne söylesek boş
nesshe hulya_1919 benimki de 3-5 gün sonrası işte ,bebeğin vücudunda değişiklik olabilirse niye kız a yöneliyorlar ,ki sanırım değişebileceği bir süreç
hulya_1919 nesshe ben aslında sormucaktım kızkardeşim sordu söyledi direk oda değişebilir alışveriş yapma dedi bende kıza alışır gibi oluyorum şuan 2 hatfa sonra başka doktora gidicem bakalım o ne diyecek :))
nesshe EbruIrmakAhmet bak buna bende kız derim ,ama sonra daha ileriki haftaları paylaştın sanırım ,orda da erkek gibi ☺️