Mirzakus doğum yapmış biri olarak yazayım benim hastanemde foto çekimi dahildi.
Bebek için
1 tane isimli penye battaniye tulumu vardı bu foto içindi.
1 tane hastane çıkışı seti
1 tane 5li takım
1 tane yedek alt üst takım
2 tane uzun kollu
2 tane kısa kollu zıbın
2 tane biri kalın biri ince çorap ayakları çok üşüyor
Üşütmeyen bere(bebekler en çok kafadan üşür)
1 paket ıslak mendil
10 tane bez
2 3 tane ağız mendili
1 müslin örtü
1 kalın battaniye
1 2 tane de penye battaniye
Anne için
3 tane pijama takımı (kan geçiyor ve aşırı terleme oluyo ustunuz kokuyor)
2 tane atlet
4 tane rahat külot
Kalın çorap (üşüyo ayaklar doğumdan sonra)
Yelek
Terlik kaymayan rahat
Ped
Lohusa pedi ya da depend
Dis fircasi ve macunu pek insanın aklına gelmiyor orda siz bilirsiniz
1 tane havlu
Göğüs pedi
Sezaryen olursa süt sıkıntısı oluyor biraz bir tane weebaby uygun manuel pompa ve 1 tane emzik koymanizi tavsiye ederim. Emme refleksi devam etsin. Çok aç doğuyorlar ellerini emmeye çalışıyorlar:)
Ayaklari sezaryen de hissetmiyorsunuz usudugunuzu anlamazsınız ama soğuk çekerse karin ayaklar şişiyor yine de sicak olmaya özen gösterin.
Dar şeylerden kaçının baslarda eğilip kalkmak biraz zor olacağı için rahat giyilen şeyleri ve önü düğmeli şeyleri tercih edin.
Sezeryan olacaksa yine hastane de bol bol yürüyün.
Çok gaz sancısı oluyor kayısı hoşafı vee istesenizde istemesenizde bol su için sütün kaynağı sudur:) ben bu listenin hepsini kullandım 2 gece 3 günde