3o_harf 12 hafta 4 günlük hamileyim, su içsem kusuyorum aşırı kilo verdim. Doktorum 4 mg Zofer yazdı. Onkoloji hastaları kullanıyormuş, prospektüste gebelikte kullanımı tavsiye edilmez yazıyor kafam karıştı. Kullanan var mı ?
Cigdemveminik 3o_harf ben dün kullnmaya başladm yarm tablet içiyorm sabahları bugün iyiym biraz dha en azndan hiç kusmadm karnım doydu 🤗
SedaveSusam 3o_harf ben 22+5 hamileyim kuzum şuan bulantım yok ama olduğu zamanlarda yazmıştı doktorum kullandım çok güzeldi mide bulantıma iyi gelen tek şeydi diyebilirim ama ben dayanamayacak gibi olduğum zamanlarda kullandım hergün değil
Sedahmettt 3o_harf 17+6 yım. Bende 4 mg kullanıyorum. 4. Kutum bitiyo hatta yarın . Doktorun önerdiyse kullanmalısın .
Betulsna 3o_harf Dün hastaneye yatırdı doktorum sabah çıktım. Serumlarla ayakta durdum bulantıdan resmen. Bana da Zofer 4 mg yazdı sordum hiç bir sıkıntı olmaz dedi yıllardır gebelerimiz kullanıyor dedi doktorum.Bende araştırmıştım aklıma takıldığı için sordum. Sabah aç karnına 1 tane iç dedi. Yarın başlıyacam.
3o_harf Cigdemveminik ben de bu sabah bir tane içtim ilk defa doyana kadar yedim, yemek yemeyi özlemişim😊
3o_harf SedaveSusam öyle böyle 12 haftayı atlattım, kilo verme durumum olmasa ilaca başvurmayacaktım, ben de zorda kalmadığım sürece kullanmam muhtemelen😊
3o_harf Betulsna ben en son salı günü serum aldım iki gün idare etti, cuma yine ayakta zor duruyordum, ilacı aldıktan sonra daha iyiyim😊
Nesrinimsi 3o_harf şuan 37.haftadayim ama ilk 3 ay kilo almayı bırak 4-5kilo verdiğim zamanlar oldu zofer hayatımı kurtardı desem yeridir. İlk doktorum şiddetle önerirken farklı bı doktor bebekte kalıcı hasar bırakır 30lu haftaları goremezsin diye korkuttu ama çok şükür ki bugünlere geldik 🙏🏻 Tabi her insan da etkisi bir olmaz ama kullanıp memnun kalan biriyim beni kendime getirdiği için..
3o_harf Nesrinimsi kilo verme olayı kötü, psikolojik olarakta etkileniyor insan. Bebekte hasar bırakır diye birkaç yerde de okudum tereddütle içtim, inşallah bir şey olmaz.
oznurckose 3o_harf zamanında tam 6 kutu bitirdim zoferden ve suyu bile bu haptan sonra içtim o derece mide bulantım vardı, çok şükür bir sıkıntım olmadı:)
Btlkck 3o_harf ben doğuma kadar kullandım ilk 4 ay 8mg olanı içtim kalan 5 ay 4mg olanı içtim hergün bir tane doğum yaptım Allaha şükür birşey olmadı
3o_harf Btlkck kişiden kişiye değişiyor Allah kimseyi evladıyla imtihan etmesin, hiçbirimizin başına gelmez umarım, maşallah size ve bebeğinize😊
Btlkck 3o_harf amin ama ilacı içmesem bebeğim kilo alamayacaktı doğuma kadar ne yesem çıkarıyordum bütün ilaçları denedim birtek zofer fayda etti
3o_harf SedaveSusam zofer’i sadece cumartesi sabahı içtim etkisini gösterdi, iki gündür almıyorum ama mide bulantısı da yanması da yaşamıyorum. İnşallah böyle devam eder de başka ilaç aramam😊
Htc_besparmakkaya Ben ilk 4 buçuk ay miyde bulantısı cektim bu zaman boyunca zofer kullandım hergun kullandım bide tek iyi gelen şeydi gün aşırı kusma ve bulantı olurdu zofer sayesinde ayakta kaldım diyebilirim iştahım onun sayesinde oldu yemek ole yiyebildim bi 2 kilo vermiştim. Miyde bulantım kusma yüzünden şuan 7 aylık hamileyim Allah’a şükür bebeğim de sağlıklı allahım herkes sağ Salim kucağına almayı nasip etsin bu arada ben zofer bi 10 kutuya yakın kullanmışımdır 2 ay dan 4 buçuk 5 ayıma kadar kullandım doktorum önermişti ve hiçbir sakıncası olmadığını söylemişti 😘
3o_harf Htc_besparmakkaya 12+6 olduk 6 kilo verdim şimdiden 5. Aya kadar sürmez umarım🤢 ilk aylara bağlıyorum mide bulantılarını ama daha önce burada bir arkadaş doğumhaneye girerken bile kustuğunu yazmıştı😅
duygusm 3o_harf Prospektüsler yasal olarak çok bağlayıcı olduğu için bazı ifadeler kafa karıştırabiliyor. Gebelik kategorisi için gerekli prosedürler tamamlanamamış olabilir. Benim kullandığım prilam dr de hamile kadınların kullanımı için üretilen ve sadece hamilelere yazılan bir ilaç ama prospektüsünde “kullanırken hamile olduğunuzu farkederseniz doktorunuza/eczacınıza danışınız” yazıyor 😄😄
3o_harf duygusm ahhh bu prospektüsler ya 😂 doktorun yazdığı demir ilacını bile kullanmadım dışı jelatin ama sığır mı domuz mu belirtilmemişti. Kafam o kadar karıştı ki ilaç firmasını arayıp sordum dönüş yapmayınca da araştırıp, doktoruma danışarak içeriği temiz güzel bir şurup buldum onu kullanıcam inşallah.
Yusufakardes 3o_harf 19haftalıpım 7.haftadan 13.haftaya kadar kullandım onunla nefes alıyordum diyebilirim
3o_harf Yusufakardes geçmiş olsun, ben birgün kullandım, etkisini gördüm inşallah sık kullanmak durumunda kalmam😊