Kızlar merhaba, 16. Haftaya girdim ve buna rağmen hala mide bulantısı ve kusmaktan kafamı kaldıramıyorum. Şuan bile bunu yazarken ağlayarak yazıyorum psikolojim çok bozuldu 5 kilo verdim. Nerdeyse haftada iki kere serum taktırıyorum bana mısın demiyor. Ne zaman düzelir , düzelir mi o kadar çok morale ihtiyacım var ki 😔