gulcan_cakir3510 Kızlar eşimin görev Ardahan da olduğu için doğumu da burda yapmayı düşünüyorum memlekete (İzmir) git gel cok yorucu olucak bnm için. Doğum yapan varsa orda düşünceleriniz nelerr