Canım 14 haftamdayım 8. Haftam dan 12.haftama kadar benim de vardı , 2 hafta oldu muayene gitmedim , muhtemelen keseyle birleşmiştir artık o kanama alanı . Seninkinde öyle olur dıştan kanama olmadığı sürece bir sıkıntı yok vücut o kanı kullanılıyor kendi içinde