Kızlar hepinize şimdiden kolayca doğurmanız için dua edeceğim. Ben normalde 27 aralık doğumluyum ama ailem kimliğime 3 gün yüzünden yaş kaybetmeyeyim diye 1 ocak yazdırmış inanın 18 yaşıma kadar hep kendimi büyük gösteriyordum ama şimdi 28im ve dua ediyorum iyiki 3 gün yüzünden daha yaşlı değilim diye. Sizinde aklınızda bulunsun hala oluyor mu bilmiyorum ama şansınız olursa 1 ocak diye kaydettirin ilerde çok işlerine yarayacak😊