Simya öyle şey mi var ben çok yoğun şekilde iki gözümde de mikrop kaptı görme sorunu dahi yaşadım benim baya ilerlemişti, antibiyotiksiz asla geçmez ve ilerler daha sonra gözde bulanıklık bi kaç ay kalıcı oluyor benim yeni yeni geçti, kesinlikle antibiyotik yazdır