eminegizem Tbakc dogurup gitcez ya da dilekçe yazacaz ya da oncesinde dogurmus olacaz niye ağlıyordu ki o onun yasal hakkı illa bir kolaylik olur 😊
eminegizem Tbakc o zaman doğrudur ya benim bulunduğum ilde var yakin yerler de dört saatlik rabbim yardımcımiz olsun bizim, kaç haftalık iletisime geçelim onunla moral olalim birbirimize
eminegizem Tbakc canım özel mesajlasmada yaz bana da nomu vericwm arkadaşına ver ben ss aldim atayim arkadaşına ordan
Tbakc eminegizem hocam MEB’e elden mi yazdınız dilekçeyi ayrıca içeriğini az özetleseniz şimdiden cık cok saolun
eminegizem Tbakc mebim var aradim ordan başvuru yaptim bana basvuru onay soncu gönderdiler uzun biraz ya mesels