Kızlar hamile kalmadan öncede sık sık sistist olurdum ama her doktora gittiimde ufak bir enfeksiyon derler bir kerelik toz ilaç verirlerdi. Şuan hissediyorum sanki olacakmışım gibi soğan suyuda ordaki enfeksiyonu söküp atıyor sizde bebeğe bir zararı olur mu?