Asla kavuşamayacakmış gibi geçen bir 9 ay dan sonra sürekli kontrollere gidip gelmeme rağmen birşey yoktu taa ki 19.günün akşamına kadar muayene olmaya gittim ve suyunun azaldığını hemen doğuma gitmemiz gerektiğini söyledi imza attım eve gittim duş aldım eşyalarımızı hazırladık ve doğuma girdim önce 5 saat suni sancıyla açılma bekledik lakin 5 saat olmasına ragmen halâ 2 cm idi kilosuda 3.800gr oldugu için sezeryan teklif etti ve kabul ettim 30 dakika sonra oğlum kollarımdaydı kolay olmasını beklemiyordum ama çok zor da olmadı eşimin hüngür hüngür ağlayarak oğluna bakışı içimi aşkla doldurmuştu , cihangir arınıma kavuştuğum için çok mutluyum 19.12.19 05:15 doğumluyuz hepinize kolay saglıklı dogumlar olsun❤️