Zezemeze aynısı bana da oldu dün akşam, belimden sol kasığıma bir şiddetli ağrı girdi çok fena oldum. Hemen doktoru aradım. Sırt üstü yat karnın taş gibi mi dedi heryerinin taş gibi olması lazım ve kesik kesik ağrı girmesi lazım dedi doğum ağrısıysa dedi. Baktım karnım yattığımda yumuşuyor ağrı da sabit. Dinlendim. Sonra bütün gece gaz çıkarmak zorunda kaldım o rahatlattı. Bağırsak hareketleri yavaşsa gaz varsa oda çok fena sancı yapıyor. Karnını test et canım bence. Kaç haftadasın?