Sueda29 canım bebiş çok küçük daha acıtması imkansız. Kramp olabilir karın büyümeye başladığı için kasılma gerilime olabilir. Ama biz bilemeyiz sen bunu doktoruna danış. Daha 17 haftada bile hissedemezsin dedi doktor. Acıtması içim 24 üstüne çıkmalı belki de daha fazla