Normal Doğum yaptım kızlar.. saat dört gibi SUni sancı takıldı sekiz gibi doğdu.. valla yalan söylemicem çok zordu. Ikınmayında beceremedim. Ebe kaburgalarımı kırdı ama o olmasa doğuramazdım herhalde. Kızlar normalde canım aşırı tatlı değil ama çok zorlandım. Çocuk çıkarken çok güzel oldu ama sonra plesentayu bekledik yine bi oh dizelim ama kanamam durmadı.. kırkbeş dakika kanamam için uğraştılar.. şimdiki aklım olsa Epidurel takılırdım.. ama suan yanımda ve ben çok sevdim onu 🥰 iyikim oldu herşeyim oldu şimdiden ☺️ Bu arada 38+4 de doğdu..