İyi akşamlar bir gün benim de doğum hikayemi yazacağım aklımın ucuna gelmezdi. Yazacaklarım inşallah birilerine umut olur🙏 Beş yıllık evliyiz, ilk yıl kendimiz bebiş istemedik ama hata yapmışız boşuna korunmuşuz benim yumurta rezervim azmış bir türlü olmadı en son tüp bebek yaptık oda tutmadı😔 ardından bir daha tüp bebek sonuç hüsran 😭 ben tıkıldık ağla sızla olmuyor eşim Allah’a çok şükür bir kez bana laf etmedi hep yanımda destek oldu çok üzülüyorum diye en son olmuyorsa olmuyor dedi ve bıraktık doktora gitmeyi, tam bir seneyi geçgin bu konuyu açmadık gezdik dolaştık ve bir ay adet olmadım yine gitmedim diğer ay yine 🤦🏻♀️ Test yaptık negatif üçüncü ay sadece lekelendim bu sefer gittim ve hamileyim 🙏 çok şaşırdık inanamadık Allah’ımıza bin şükür 38. haftamda sezeryanla doğurdum 🧿 Allah isteyen herkese nasip etsin doğumumda da bu şekilde dua ettim 🙏 bu arada sezeryandan o kadar korkuyordum ki anlatamam gerçekten hissetmiyorsun ama insan geriliyor tabi bebeğini görünce geriye geçiyor 🥰