Nureda28 Mrb arkadaslar 8 aylık hamileyim 1 haftadir acayip boğaz yanması yaşıyrm özellikle geceleri.Yaşayan var mı ve ne yaptınız? Bana yardımcı olabilir misiniz?
Nurdmrayk _kubranurr_ Nureda28 cok dikkat et bende 36 haftalim bi haftada 2 kere serum yedim hala duzelmedi bogazim nane limonaa basla cok ilerlemeden duzelirsin insallah
Aleyy00 Nureda28 gayet normal birşey bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyor bu da mide yanmasına ve boğazda değişik bir acı vermesine sebep oluyor 3 yudum soğuk süt geçiriyor ben kusacak seviyeye gelirdim her seferinde
Bottesini Nureda28 merhaba bende oluyor geceleri hatta sağ bademciğim agrıyo yutkunurken ama gündüz birşey yok.
_kubranurr_ Nurdmrayk benım su 3 gündr bpgazım yanıyor yutkunurken acıyor bıde mıdemın yanmasını cekıyorum 25+3🙏🏻
Nureda28 Nurdmrayk 1 haftadır byle ama özelliklebu gece uyuyamadım ne yaptysam geçmedi basimi yükseğe koydum su içtim yok bugün doktoruma sorcm
Eeeee Yarım çay bardağı suya biraz elma sirkesiyle 1çay kaşığı tuz koyup gargara yapabilirsin bana çok iyi geliyo ama yutma
_kubranurr_ Nurdmrayk ayy bu aralarda hastaneye cok gittim ınsallahh yaa zaten yukum agırlasıyor hastalansam kalkamam allah korusun
Nazerin Hazır buzdolabı poşetlerine buz küpleri koyup bağladıktan sonra çekiçle paramparça edip kaşıkla yiyordum tek çarem oydu hiç geçmedi
Nureda28 Bottesini aynen geceleri daha fazla yanıyor sanki bazen boğacak gibi oluyor su filan da fayda etmiyor