Nurdmrayk bende haftalık nst ye giriyorum özellikle sordum altta ve üstte çizgiler var üstteki bebeğin kalp atışları alttaki de sizin sancılarınız alttaki zikzaklar çok Aşağıdaki yukarı ise sancınız var demek oluyor normal hep aynı zikzak var ise sancı yok demek