Öncelikle teşekkür ederim :) ben ilaç tedavisi ile hamile kaldım çok şükür 🤗 o yüzden hamileligimden önce çok kilo aldım yani kilom 78 di hamile olduğumu öğrendiğimde boyunda 1,71 olması lazım ondan olabilir mi diyede merak ediyorum kilom mide kısmında çok yani midemin olduğu kısım karnımın tam üstü yani sanki simit taşıyor gibiyim öyle söyliyim yani ara ara böyle düşünüyorum kilomdandir diye ama nazende öyle bı vesveselere kapiliyorumki 🙄 internette falan bakıyorum 14 -15haftalik hamileliklerde karniniz belli bir konuma gelmiştir yazıyo iyice kafam karışıyor haftaya cumartesi kontrolumuz var nasıl gelicek cumartesi bilmiyorum 🙄