morcilek inanma ya doktor demezmi öyle olsa bende greyfurt yedim arkadaş zararlı sancı yapar dedi niye dedim kimse demedi bana hiçte duymadım e ben yedimde bana sancı yaptı ne korkutuyorsun diyemedim sanki her bünye aynı bana da yanma yapıyor çok yersem ama yaramadığını biliyorum mideme çok canım istiyo ondan yiyorum kimseye de kalkıp aa greyfurt ta hamilelikte iyi değil demedim uyduruyorlar bende ananas yedim geçenlerde canım korkma