Bihem Asrinayaz Pedler nefes aldırmıyor bende rahat edemediğim için takamıyorum pamuklu çamaşır en mantıklısı da yıkatmaktan canım çıktı 😆
Meryem15Denizzz Bihem Canım o su gibi akıntı bende de oluyor bazen çok geliyor bazen az doktora sordum da normal o dedi az önce yine doktordan geldim yine sordum normal o akıntı dedi
Bihem Meryem15Denizzz Her hafta yeni bir şey öğreniyoruz ☺️ İlk gebelik olunca bazen tedirginlik oluyor acaba normal mi diye, içim rahatladı teşekkür ederim
_kubranurr_ Bihem canım o cok normal benımde senın haftandayken su gbı akıntım vardı hatta altımamj kacırıyorum dıye süphe edıyordum akıntıymıs normal ılerıye dogru daha katılasıyor
Bihem _kubranurr_ Bende ilk zaman acaba altıma mı kaçırıyorum diye düşünmedim değil ama onun için daha erken herhalde dedim 🤣 karnım daha o kadar büyüyüp baskı yapmıyor. Katılaşır inşaAllah böyle çok rahatsız edici ama bunun da vardır bir hayrı düzeni mutlaka 🌸
Akademisyenanne Bihem zaman zaman artabilir akinti. Bebegin suyu sizdiriyor olsa ayirt ederdiniz. Benim zaman zaman pedim komple islaniyor. Daha bugun doktora sordum. Acikligin yok, suyu gayet iyi dedi.
Bihem 3o_harf Sağolasın canım💗 çok şükür renkli bir akıntım veya bi yanmam ağrım yok, soracağım yinede bir sorun olmasın inşaAllah 😘
Ecemsbaby Bihem hamilelikte hormonlardan artıyor o şekilde canım koku ve renk degişikliği varsa mantar veya enfeksiyondan şüphelenilebilir ama dediğine göre normal.