083 35.haftamda bende öğrendim hemde iki kez dolanmış fakat bizim yapabileceğimiz herhangi bişey yok göbek kordonunun uzunluğundan kaynaklanan bi durummuş benim doktorum 5 kez dolanıp normal doğum yapan var demişti ve bende ozaman çok panik yapmıştım gerçi şuan hala insan tedirgin oluyo en son kontrolde kordonun bitanesini göremedi doktorum açmış sanırım normal doğum istiyorum ama doğum anında bebeğe giden kan akışında olurda problem olur Bebek sıkıntıya düşerse direk sezaryana çevirecekler.Bebek sağlıklı olsunda hiç önemli değil yurt dışında ultrasona hiç bebekler sokulmuyor ve çok normal bi durummuş 39.haftamıza girdik inşallah doğumda bi problem çıkmaz sağlıcakla kucağımıza alırız 🙏🏻