baharkerdige Hanımlar 28 haftalik olduk bile ama ortada daha bir çöpümüz dahi yok sizde durumlar nasıl ???
Semak baharkerdige 28+4 olduk🥰 bizim hemen hemen hepsi bitii herşeyimiz hazır birtek elektirikli anadizimiz eksik onuda buay alıcam ınsallah🙏😍
Kifayet baharkerdige 28+4 haftalığız odası ve ufak tefek birşeyler kaldı 30 hafta oluncada inşallah hastane çantasını hazırlamayı ve kıyafetlerini yıkamayı düşünüyorum
Zehramomm baharkerdige kıyafetlerini aldık nuna leaf aldık beşik aldık emzirme malzemelerini aldık pompa emzik krem kalkan vs. Bakım seti çanta baby nest oyuncaklar falan çoğu şey hazır bebek arabası dolap anne yanı beşik kaldı 23. Haftadayız
_Mom1 Semak merhabalar elektrikli ana dizi görünce yazayım dedim 🤭 ben norfolk aldım oneriler uzerine titreşimli müzikli diye 250 tl civarıydı ama gelip de kurulunca bu ne gereksiz bir şey dedim açıkçası, titreşimi de çok sesli müziği bastırıyor. Bence güzelce araştırın kesin ihtiyac olduguna karar verirseniz azicik üst fiyatlara cikin, arkadaşım 800 civarına bir ana dizi almıştı onda görüp ben de bunu deneyim ne olacak dedim de arada bayaaaaa fark var 🤭 norfolk hiç önermiyorum ona baktıysanız
Haticeakks 22+2 yiz beşik,puset,babynest, bir çok eşyasını aldım ama kıyafetleriyle bebek arabası duruyor bir de benim için gerekli şeyleri daha almadım çok erken benim için ocakta tamamlamayı düşünüyorum ama hepsini :)
baharkerdige Bgiritli94 Bende toplu almayi düşündüm param hazir nasilsa ogrendigimden beri biriktirdim çok şükür hepsini ayni anda almak daha mantikli
baharkerdige Kifayet 30 haftada kiyafet yikamak icin erken geliyor bana ama sen bilirsin tabiki. Ama hazırlıklarını hafifletmen cok iyi 🙂
Kifayet baharkerdige ilk Bebek olunca bide sabırsızlanıyorum herşey hazır olsun istiyorum ondan biraz aceleci davranıyorum sanki 🥰😊
Defdef baharkerdige erken değil canım en geç 32. Haftada hazır olması lazım erken doğum riskine karşı hazırlayın dursun kafanız rahat etsin ❤
Zehramomm baharkerdige yavaş yavaş alırken bile bir sürü para gidiyo valla illa eksik çıkıyo son zamanlara bırakıp toplu almak daha zor olurdu heralde
Ecemsbaby baharkerdige 31.haftanın içindeyiz nerdeyse herşeyimiz hazır. Zaman ilerledikce halsizlik oluyor iş yapmak zor geliyor derlerdi bu kadar olacağına inanmazdım. İnsan cidden ağırlaşıyor herşey gözünde büyüyor. İyi ki çoğu işimi erken halletmişim yıkama ütüleme çanta hazırlama falan. Sizde yavaş yavaş başlayın derim
baharkerdige Ecemsbaby Valla önümüzdeki ay toplu olarak almayi düşündüm yıkamaya utulemeye annem gelir diye rahatim aslinda 😊
baharkerdige Kifayet ikinciye yikamada heyecandan 😂😂 temkinli olmak guzel bende biraz fazla rahat olabilirim 😂😂
Ecemsbaby baharkerdige yanında yardım edecek biri olacaksa çok iyi 😊 o zaman rahat rahat halledersin kalan işleri, kolay gelsin şimdiden. Ben ve eşim varız sadece herşeyi birlikte yapıyoruz buna da şükür mutluyuz heyecanlıyız hevesliyiz. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
baharkerdige Ecemsbaby Heyecan cok guzel tabiki benim bir tane bos gebeligim vardi ben biraz korkarak davrandım birde ondan baglanmak istemedim pek ne kadar istemesemde annelik duygusu icime islemis heyecandan uyuyamıyorum bile 🤭
Ecemsbaby baharkerdige çok haklısın canım insan öyle bir deneyim yaşayınca tedirgin olabiliyor temkinli davranıyor. Eminim heyecan vardır 😍 Allah içimize sindirsin canım
Yasmin1 baharkerdige aynen canım benimde düşükle gerçekleştiği ilk bebeğim bütün hevesim gitti . henüz bişey yapmak gelmiyor içimden34. Haftayı beklemek en mantıklısı