Ap300817 31 haftalık olduk henuz erken bizim icin kizim 38 doğdu sezaryan oldum buda mecburi olucak malesef ki🤔ultrason 16 subat diyor ama 8,9 gibi olur galiba yada daha erken bilmiyorum suan erken dogmasin diye igne ve hap kullaniyorum 2 gun once fenalstim cocuk dönmüş çünkü rahim doguma hazirliyirmus kendinibende sezaryan olucam ins olmaz endiselenmemeye calisiyorum kaynanam geldi bana bakmaya yatiyorum cogu gunboyu