Buse80 hiç üzülmene değmez benimde 186:1 ihtimal çıktı iki gün üzüldüm ağladm senin gibi sonra dedim niye ağlıyorum kesin bi sonuç değilki hem olsa bile aldırabilirmiym asla o zaman ağlamana gerek yok birçok kişiye aynı şekil riskli sonuç çıkıyor ama az ihtimalle sonuç doğru oluyor çoğu normal sağlıklı doğuyor niye kendine hamileliğini zehir ediyosun benimkide riskli hiç takmıyorum Allah sağlıklı versin inşallah hamileliğini normal yaşamaya devam et hiç düşünme o sonucu 😊