Gamze-bll ben de 4. haftada başladım iğneye şuan 38. haftadayız şükürler olsun, bariz pıhtılaşmam yoktu 2 tane kaybım olduğu için önlem amaçlı başlandı, eğer kaybınız olmasaydı bu değerlerde iğne başlanmazdı dediler . İçinizi ferah tutun, sağlıkla gelsinler Allah ın izniyle