kkmm Merhaba arkadaslar 18+5 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır oturdugumda kuyruk sokumunda sızı hissediyorum fazla dik oturamiyorum rahatsiz ediyor. Sebebinide bilmiyorum sizdede bu şekilde oldumu acaba
Gzd_ kkmm vücudun yavaş yavaş doğuma hazırlanıyor kemiklerin açılıyor yani daha çok esniyor arada bıçak saplanması gibi hissetmeye devam ediceksin
Eylulikraninannesi kkmm benim 9 haftaliktan beri var😞 hele 2 gundur tasinma telaşım var kivraniyorum kalcasi çıkıklar gibi yuruyorum acıdan. Doktora dedim ama hamilelikten degil o senden olan biseydir dedi
Kbraergl_1 kkmm ay bendede var aynısından 21+4 günlük hamileyim ben gecen sene trafik kazası gecirdim kalcamda kırık vardı ondan sandım doktorada gidemiyorum çok gecmiş olsun cok ağrı yapıyor kendimden biliyorum
kkmm Gzd_ oturmadigimda herhangi bi ağrı olmuyor ama oturdugumda sizliyor bu normal bişeyse korkulcak bisey yok o zaman
Kvsryld Bende de vardı doktora gittim oturma simidi aldım onunla oturdum bayağı Bi süre 34 haftalığım geçmedi ama bayağı hafifledi