Merhaba anneler ve anne adayları ben 25+4 haftalık hamileyim ve açlık sekerim 110 tokluk iss 183 cıktı bir haftalık diyet uygulamam iştendi gene aynı çıkar ise ınsüline başlayacakmış başına gelen var mı hamile iken insulin kullanan oldu mu hiç 92 kilo ile hamile kaldım bu zamana kadar da 2.5 kilo aldım yorumlarınızı bekliyorum...