ilknur93 değerler normalse neyden şüphelendiniz ki. Benim kaşıntım vardı doktor tahlil istedi alt ast değerleri yüksek çıkınca gastroentrolojiye yönlendirdi. Onlar da ultrasonla böbrek karaciğer ve safrada bir problem var mı diye baktılar hepatit testi falan yapıldı. (Bunlardan dolayı da enzimler yüksek olabilir diye) hepsi temiz çıkınca tamamen gebelik kaynaklı olduğuna karar verilip kolestaz tanısı koyuldu.