busra-mutluanne1 23.haftadayız bazı akşamlar yaşıyorum bunu sanki göbeğimi çekiyorlar kenarlardan iğne batması gibi şeyler oluyor yaşayan var mı hiç acaba
Zehramomm busra-mutluanne1 ayy benimde ilk defa dün oldu acayip gerildi ve karnımın bazı yerleri acayip acıdı acaba bebek mi döndü
AyCa06 Ben 37. haftadayim bende 2 gün önce oldu karnimi elleyemiyordum bile. Hastanede kaldim bi kac gün gaz ve idrar sıkışması olabilirmiş. Ama yinede doktoruna daniş bence
busra-mutluanne1 Anneadayi_34 bende Pazartesi gideceğim doktora o zaman öğrenince yazarım buraya inşallah
Anneadayi_34 busra-mutluanne1 çok teşekkür ederim 🤗🙏rahatladim. İlk gebeligim olduğu için endişe duzeyim de hâliyle fazla oluyor. Unutmayıp dönüş yaptığınız için ayrıca teşekkürler.
busra-mutluanne1 Anneadayi_34 rica ederim benimde ilk hamileliğim aynı siz gibiyim😊 göbek büyüdükçe oluyor sanırım benim çatlaklarda boy gösterecek🤦🏻♀️