Mommmmmmm kuzenim orda doğum yaptı sanırım sibel hanımda yaptı çok memnundu hastanenin ilgisinden doktorun ilgisinden, umut zaten yıllardır bilinen iyi bir hastane kötü doktorlarla çalışacağını düşünmüyorum. Arkadaşımda Fatih beyde yaptı 3 sene felan oluyor oda aşırı memnundu