Kızlar eşim salıdan beri hasta baya ağır bir grip geçirdi çarşamba eve gitmistim ama perşembe hastaneye goturdugunuz de 3 4 gün yanaşmasın esin demis doktor, annemlere kalıyorum calisiyorum yarin akşam 4 de çıkıyorum 3 gün oldu perşembeden bu yana gideyim diyorum artık en azindan yemek temizlik toplanır her yer temizlenir sizce ne yapmalıyım 29 haftalık hamileyim