Yldzarya Kızlar 39+4 üm eğer pazartesiye kadar herhangi bir şey olmazsa doktor suniyle başlatcaz oda olmazsa sezeryana alcaz dedi sizce napim? Suni alim mi yoksa direk sezeryan mı olayım?
Muge0609 Yldzarya Bence Suni Sancı Dene Herşey Normalse Normal Doğurmak En güzeli Tabi normal İstiyosan
Zeynepmum Yldzarya benim de ilk doğum da gelmedi suni aldım şükür doğdu şimdi de gelmiyo yine suni denicem korkma sen de dene ☺️
srfnr Yldzarya bendede hic sanci olmadi once suni verdiler acilmam cabuk oldu normal dogm yaptim iyikide oyle opmus 😊
Gulay544 Bendede aynı durum var eger normalde sıkıntı yoksa bebek iriligi kilosu galan suniyle hallet bence azcık
Esraguvennn Valla suni alıp 8 saat bekleyip sezeryana girmektense direk gir ameliyata ama bilemezsinki suni verip açılma olmazsa alıyorlar yani bence al belki gerek kalmaz ameliyata
Yldzarya Esraguvennn tek korktuğumda o zaten ilk doğumum açılmam olur mu olmaz mı bilmiyorum o kadar sancıyı çekip de birde sezeryan olmak en kötüsü inşallah bu 2 gün içinde kendiliğinden gelir de seçim yapmak zorunda kalmam😔
Sultan_ Yldzarya bende aynı canım Rabbim yardımcımız olsun 39+3 üm bende ama hala ne suyum geldi ne nişan salıya kadar İNŞALLAH gelir de sezeryana gerek kalmaz birbirimize dualar edelim sürekli 👐🏼 Rabbim kolaylaştırsın zorlaştırmasın Rabbim hayırla sağlıkla sonlandırsın İNŞALLAH ❤️
Yldzarya Sultan_ amiin canım inşallah Aşlah hepimize kolaylık versin bir avazda bebeklermizi kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻 Acaba epidural kaç cm den sonra veriliyo?