asyaa15 Kızlar tekmelerinizi hangi tarafınızda hissediyorsunuz. Ben göbegimin altında idrar keseme dek geliyor bazen çişim varmıs gibi hissediyorum. Bazende sag kasıgımın az yukarısında. Sizler nerelerde hissediyorsunuz
Paramedikelif asyaa15 canım ben 18 haftalıkken minik minik biseyler hissetmiştim 20 de de kıpırtılar devam etti şuan 23 um dışardan bile görüyorm artık 🤗
Merve_kucuk asyaa15 Bende hep sol kasığımın orda hissediyorum. Dün gece saat 04.30 da birden uyandım elimi kasığımın oraya götürdüm avcumun içinde balık gibi kayıp durdu pıt pıt vurdu bide ☺😍 20+2 günlüğüz 😊
asyaa15 Paramedikelif yaaa maşallah canım bende vurdumu karnm böle bi seyiriyor ama dısardan göremiyorum daha. Ama genelde göbegimin alt tarfında hissediyorm
Tlaynz12 Paramedikelif ben 21. Haftalığım bugün ilk defa çok hafif dışardan olacak şekilde çok güzel tekmelerini hissettim karnımı açtım bi sevdim bi durdum mükemmel bişeee❤
asyaa15 mavera aynen bazen bi vuruyor gözlerim yerinden fırlayacak gibi oluyor 😂 acaba yukarı çıkacakmı ki hep öle aşagıdamı duracak ki
kkmm Ben 13 14 haftalarda hafif hafif hissetmeye baslamistim şuan 18+5 teyim hergun cok kez hissediyorum cok şükür 🤗
asyaa15 Merve_kucuk Allahm nasıl bsey demi aklım almıyor bazen şaşkın kalıyorum içim bi tuaf oluyor 😂
TwinsmomDA asyaa15 geçen hafta hareketler vardı bu hafta çok nadir hareket ediyolar 😭 üzülüyorum hareketsizler diye
Ozgesn asyaa15 18+4 bende hissediyorum alt karnımda doktoruma sordum 25. Haftadan itibaren yukarı doğru iyice yerleşecek dedi o haftalara kadar bi asada bi yukarda olur dedi 🥰🥰🥰
_kubranurr_ asyaa15 ben hep sagda hıssetım suandadansagda gobek delıme gelıyor saga sol kafasına gore takılıyo oglim😄