Paramedikelif arkadaslar memorialde önereceğim tek doktor yunus bey.ilk bebeğime ona gittim aşırı memnun kaldım şuan oğluma hamileyim ve genesis pınar hanıma gidiyorum o da yunnus beyin bayan versiyonu diyebilirim.ve genesise gitmemin tek sebebi ucuz olması.yunus beyde indirilimli muayene ücreti 255 ve doğum ücreti tavan yapmış o eğer sizin maddi durumunuz kurtarıyorsa kesinlikle yunus bey derim ☝️