Kızlar 39+3 de Çatı muayenesi oldum vee sanırım onun etkisiyle olsa gerek ertesi gün nişanım geldi . 39+5 de muayene oldum ne açıklık nede sancım vardı eve geldim ertesi gün sabah 8 de suyum geldi sızıntı şeklinde . Altıma kaçırıyorum sandım . Ama sonra devam ettikçe ve arttıkça anladım ki suyum. 20 dakika sürmedi ki sancılarım da peşine geldi zaten. Annemi aradım annem ben gelene kadar kahvaltı etmemi söyledi . Kahvaltımı ettim girip duşumu aldım ordan geldik hastaneye . Geldiğimde sadece 2 cm açılmam vardı . Doktor çok az olduğunu suyum geldiği için 24 saat içinde doğurmam gerektiğini söyledi . Biraz bekleyelim bakalım ilerleyecek mi dedi . İlk 12 dakikada bir gelen sancılarım 6 dakikaya düşmüştü saat 4 de açılmam 3 4 cm olmuştu fakat doktorum bu sancıların az olduğunu açılmamın hiç ilerlemediğini . 5 cm olmadan epidurel vermeyeceğini söyledi suni vermeyi önerdi . Ki ben asla istemediğimi beklemek istediğimi söyledim oda kabul etti . Ebe dedi ki durma yürü . Bende tam 4 kere duş aldım bu süreçte çok sıcak sıcak ve hiç oturmadım sürekli yürüdüm . Sancı gelince de durmadım bu sefer. Sancılarım 1 dakika 1 indi birden bire . Açılmam oldu 6 cm. Daha artık sancılara dayanamadığımı söyledim . İlk önce ağrı kesici rahim açıcı sonrada epiduralim yapıldı. Böyle bi güzellik yok böyle bi rahatlama yok . Yani sonra o beni delirten sancılar gitti . Normal çok can yakmayan sancılar başladı. Sonra ilerledi açılmam. Sancılarım var ama az az hissediyordum. Ebe geliyor muayene ediyor masaj yapıyor ve her gelmesinde 1 cm arttırdı açılmamı resmen . Sonra saat 11.30 oldu dedi ki 10cm epidurali kapattı kendi sancın olsun hissedemez ıkınamazsan çocuk sıkıntıya girmesin dedi sancın geldikçe ıkın ben 2 kere ıkındım yatakta dedi ki kafası indi hadi doğumhaneye. Doğumhaneye de geldim . Dedim artık bitsin allah ne verdiyse ıkındım. 3. Ikınmama çıktı çok şükür . Kaç dikişim var bilmiyorum ama sanırım baya var. Dikişlerim acıyor bilmiyorum ne zaman geçer. Dün doğdu bugün sarılık dolayısıyla küvezde bebeğim. inşallah yarın taburcu olur diye bekliyorum . Ayağında içe dönüklük var . Masajla Geçmezse alçı yapıcaz dediler bu beni baya bi üzdü . Bilmiyorum allah büyüktür inşallah iyi olur da masajla düzeltebiliriz ayağını 🙏🏻
size tavsiyem şu ki. Sıcak su açılmaya sancıya çok yardımcı . Belden aşşağınızı devamlı sıcak suyla yıkayıp arkasına da yürüyüş yapın. Özellikle sancı anında hiç durmayın yürümeye çalışın. Aşırı hızlandırıyor .
epidurali şiddetle tavsiye ediyorum harika birşey . Bulandan edenden Allah razı olsun diyorum . Mis gibi sancısız gibi bir doğum oluyor .
rabbim doğum yapacaklara şimdiden yardım etsin inşallah🙏🏻