Tulaysezer yok gerçekten pskiyatriye gittim 3 sene düzenli olarak bayılma korkum wardı tek başıma dışarı çıkamıyodm ölüm korkusu çarpıntı baya şeyler yaşadım ağır değildi ama yaşantımı etkiliyodu yinede .. kan aldırırken bayılırsam diye korkuyorm tek gidemiyorum gündüz araba sürerken iyiyim ama akşam yorgn olmca yne bayılırsam sürerken diyr korkup eşim olmadan çıkamadm vs vs zaten bu yüzden iknciyi düşünemiyodm bi anlık karar sonra 2. Ayımda başladım ben nası doğurcam düşncesi aylarca uyumadımm ama Allah tarafından bi anda sakinlik geldi dua okuyarak girdimm çıktım