Bende 35+2 deyim.. Bebiş hızla büyüyüp kilo aldığı için mideye baskı yapıyormuş arkadaşlar.. Bu yüzden bulantı ve yanma yapıyor.. Doktorum gaviscon verdi.. Bitkisel ve yan etkisi yok.. Benim yemek yiyebilmek için onu içmem gerekiyor.. Günde 3,4 kere kullanıyorum.. Reçetesiz satılıyor.. Haberiniz olsun.. Benim kurtarıcım resmen..