pPapatya bende 27+6 günlük hamileyim bebeğimin hareketlerini kasıkta hissediyorum doktoruma sordum bebeğin eşi aşşağıda olduğunu söyledi bu durumun normal olduğunu ve ilerleyen zamanlarda yukarı çıkacağını söyledi bildiniz olsun yavaş yavaş kanala girdiği için oluyormuş